Praktikakogemus VIVISTOP Telliskivis

Nii nagu enamus üliõpilasi otsivad endale suveks erialast praktikakohta, olin ka mina praktikakoha otsingutel. Ma valisin oma praktikakohaks VIVITA Estonia, kus veetsin kaks kuud turunduse ja kommunikatsiooni praktikandi kohal.

Praktikant Elis Vilde. Foto: VIVITA Estonia

Turunduse ja kommunikatsiooni praktika VIVISTOP Telliskivis

Praktika kestis kokku 8 nädalat ning selle aja jooksul sain väga palju uusi huvitavaid kogemusi. Minu peamisteks tööülesanneteks oli VIVITA International sotsiaalmeedia konto haldamine ning Vista programmi kajastamine sotsiaalmeedias. Samuti sain kätt proovida video monteerimises, Youtubes subtiitrite lisamises, uudiskirjade koostamises, päisepiltide kujundamises sotsiaalmeediasse, tõlketöödes ning sotsiaalmeediaplaani koostamises. Muuhulgas olin abiks ka lastele nii vabategevuses kui ka töötubades.

Laste juhendamine praktikal. Foto: VIVITA Estonia

Elise praktikakogemus

Minu jaoks oli praktikakogemus silmaringi laiendav. Praktika jooksul tegelesin kaks päeva nädalas tööülesannetega ning üks kord nädalas, nimelt laupäeviti, toimusid Vista sarja töötoad. Äärmiselt huvitav oli kõrvalt vaadata, kuidas nii noored ja asjalikud lapsed ise loovad ja kui suurelt nad mõtlevad ning kui palju on valmis oma ideedesse panustama. Mul vedas praktika ajastusega, sest just siis, kui ma VIVITA tiimiga liitusin, startisid nad täiesti uue ja unikaalse projektiga — Vista kiirendiprogramm. Vista programmist sain ka mina väga palju uusi ettevõtlusega seotud teadmisi. Nägin ka laste pealt, kuidas nad uusi teadmisi koheselt oma ideede peal rakendasid. Vista sisaldas väga palju huvitavaid ja kasulikke loenguid ettevõtjatelt ja oma ala spetsialistidelt, kelle kogemuslood ja nõuanded ettevõtluses olid minule kui ettevõtlust õppivale tudengile äärmiselt harivad. Kuulasin alati suure põnevusega pealt ning panin nii mitmedki nipid kõrva taha.

Keskkond VIVISTOP Telliskivis

VIVISTOPi ambitsioonikas keskkond innustas ja inspireeris ka mind olema ettevõtlikum oma tegemistes ja andis mulle uusi ideid, millega võiks alustada. Praktika VIVITAs oli kindlasti hästi lõbus ning nalja sai palju. Mulle meeldis, et inimesed, kes siin töötavad on meeletult kokkuhoidvad ja super abivalmis. Kõik VIVITA töötajad on väga külalislahked ja panid mind end tähtsana tundma isegi praktikandina. Tundsin, et VIVITA andis endast parima, et ma tunneksin ennast kaasatuna ja saaksin huvitava praktikakogemuse. Sain osaleda nii ettevõttesisestel kui ka koostöid hõlmavatel koosolekutel ning näha, kuidas ettevõtted omavahel suuremaid koostöid korraldavad ja kuidas käivad läbirääkimised selleks.

Töötubade kajastamine sotsiaalmeedias. Foto: VIVITA Estonia

VIVITA kahtlemata arendas minu loovust, disainmõtlemist, kohusetundlikkust, vastutust ning planeerimisoskust. Kindlasti soovitan ma kõikidel noortel siia praktikandiks või vabatahtlikuks kandideerida, sest VIVITA avardab silmaringi tohutult, inimesed on ägedad, keskkond on loominguline ning saadavad teadmised on väärtuslikud kogu eluks.

Tekst: Elis Vilde
Fotod: Sigrid Kägi/VIVITA Estonia

--

--